„Be Active” debiutuje w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł
We wtorek 16 czerwca br. w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness”, które wprowadzi na rynek wydawnictwo Edipresse Polska. Magazyn, którym kieruje Ewa Chodakowska, zadebiutuje w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł.
Nowe pismo Edipresse kierowane jest do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanym aktywnym stylem życia i zdrowiem. W magazynie będą obecne treści dotyczące fitnessu, diet, zdrowego odżywania, ale także psychologii, relacji, seksu, zdrowia, mody czy urody.
W pierwszym numerze „Be Active” czytelniczki znajdą m.in. porady dietetyczne na lato, ćwiczenia motywujące do ruchu na plaży oraz metamorfozę dziewczyny, która dzięki aktywności fizycznej wróciła do dobrej formy i zdrowej wagi. Na okładce znalazła się Ewa Chodakowska, która została redaktor naczelną pisma.
- U podstaw koncepcji „Be Active” leży założenie pozostania w bliskim kontakcie z czytelniczką - czego wyrazem jest naturalny, często żartobliwy język, jakim pisane są teksty oraz rozszerzenie magazynu o liczne materiały wideo, także z udziałem redaktor naczelnej, dostępne dzięki aplikacji Tap2C - mówi Ewa Redel-Bydłowska, członek zarządu Edipresse Polska i dyrektor wydawnicza pisma. Tap2C to aplikacja, która pozwoli na dostęp do dodatkowych materiałów z magazynu na smartfonie i tablecie.
Zastępczynią Ewy Chodakowskiej jest Ewa Janczak-Cwil, absolwentka AWF, rehabilitantka, trener osobisty i dziennikarka. Zespół „Be Active” tworzą także eksperci m.in. Marta Mieloszyk-Pawelec, specjalistka w dziedzinie odżywiania oraz dr Grzegorz Juszczyk, dyrektor Biura Edukacji Zdrowotnej Grupy Lux Med. Sekretarzem redakcji została Beata Engelhardt. Makietę graficzną opracowała zaś Maria Mastalerz, która wcześniej pracowała m.in. nad szatą graficzną pisma „Kikimora” oraz była grafikiem w „Harper’s Baazar”.
Magazyn „Be Active” ma klejoną oprawę i lakierowaną okładkę. Pierwszy numer ukaże się w objętości 148 stron i w cenie 7,99 zł. Jego nakład wyniesie 130 tys. egz. - Będziemy zadowoleni, jeśli uda nam się sprzedać przynajmniej połowę nakładu pierwszego wydania - mówiła nam w kwietniu br. Redel-Bydłowska (więcej na ten temat).
W pierwszym numerze znajdą się 24 strony z reklamami. Za reklamą na prawej stronie zapłacić trzeba 41,5 tys. zł. Działem sprzedaży „Be Active” kieruje Edyta Kordowska, dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej.
Wprowadzenie „Be Active” na rynek wspiera kampania promocyjna w wybranych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kinie, radiu oraz w magazynach wydawnictwa Edipresse, internecie, a także w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Wartość kampanii netto wyniesie 4,5 mln zł.
„Be Active” to kolejny projekt z zakresu aktywnego i zdrowego trybu życia, który pojawia się na rynku. Pod koniec maja br. Wydawnictwo Bez Recepty we współpracy z Ringier Axel Springer Polska wprowadziło do sprzedaży nowy miesięcznik o zdrowym i aktywnym trybie życie „Dbam o zdrowie”, którym kieruje Beata Sadowska (więcej o tym). Z kolei od 16 kwietnia br. nadaje kanał telewizyjny o aktywnym trybie życie TVN Meteo Active (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Be Active” debiutuje w nakładzie 130 tys. egz. i w cenie 7,99 zł