Bebilon i Nutridrink kolejnymi markami Nutricia Polska
Z początkiem roku firma NUTRICIA Polska zdecydowała się powierzyć Arip Sp. z o.o. prowadzenie projektów swych innych marek: Bebilon i Nutridrink.
Działania Agencji dla marki Bebilon będą polegać na obsłudze medialnej, obejmującej ATL, BTL i PR (bez zakupu mediów), natomiast markę Nutridrink Arip Sp. z o.o. poprowadzi w zakresie działań Public Relations.
Dla marki Bebilon Agencja przygotowuje projekt kampanii ATL skierowanej do matek i personelu medycznego, zaś w przypadku działań BTL będą do materiały do akcji mailingowych adresowanych do matek, lekarzy i pielęgniarek. W materiałach tych znajdzie się m.in. poradnik żywieniowy. Ponadto Arip Sp. z o.o. nadal będzie obsługiwać dla koncernu markę BoboVita i działalność ta obejmie ATL, BTL i PR ( bez zakupu mediów).
W styczniu br. do działu Public Relations agencji reklamowej Arip Sp. z o.o., kierowanego przez Bogdana Markiewicza dołączyła nowa osoba - Renata Łapińska. Doświadczenie w zakresie prowadzenia akcji reklamowych, działań PR oraz kampanii promocyjnych zdobyła, prowadząc projekty galeriacentrum.com i smyk.com dla Easy Net. S.A.
Dołącz do dyskusji: Bebilon i Nutridrink kolejnymi markami Nutricia Polska