SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców

W najnowszej kampanii reklamowej promującej pomidory sprzedawane w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) bohaterem spotów jest mężczyzna, który uprawia pomidory i dostarcza je do dyskontów tej sieci. Kilkanaście tygodni temu podobną kampanie realizował Lidl Polska.

W najnowszym spocie Biedronka promuje sprzedawane w jej sklepach pomidory. Tłumaczy w nim, dlaczego są one tak pyszne. Bohaterem filmu jest ogrodnik Łukasz Kaminiarz, który „uprawia pomidory wyłącznie dla klientów Biedronki” - podkreśla w reklamie lektor. Na końcu reklamy pojawia się stwierdzenie: „Znamy się na warzywach i owocach, dlatego nasze pomidory smakują jak pomidory”.

Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach tv i wybranych kanałach tematycznych.

Ta reklama Biedronki wydaje się być łudząco podobna - koncepcyjnie - do reklam, których emisję rozpoczął w styczniu Lidl Polska, największy bezpośredni konkurent dyskontów należących do Jeronimo Martins Polska. Lidl promował wtedy „Ryneczek Lidla”, a bohaterami reklam byli autentyczni dostawcy owoców i warzyw tej sieci.

W reklamach z kampanii występowali Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej. Wszyscy opowiadają o swojej pracy, reklamy podkreślają też wysoką jakość dostarczanych przez nich owoców i warzyw.

Reklamy Lidla przygotowała dla Lidla agencja GPD. Obsługą reklamową Biedronki zajmuje się agencja Duda Polska.

Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 2 825 placówek o łącznej powierzchni 1,86 mln m2.

Dołącz do dyskusji: Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
precz z oszustami
Chcąc nie chcąc ale zawsze w Biedronce kupisz śmieci za które płacisz - co już jest nie porozumiem że płacisz za produkt śmieciowy nie nadający się do spożycia lub zakupu. Na dodatek jest tam drożej niż w Lidlu lub Aldi - sam często się o tym przekonuje. Nie zapominać należy że w Biedronce jak zawsze inne markowe produkty są gorsze i jakieś inne niż kupione w innym miejscu - na przykład piwa lub oryginalna Pepsi. Biedronka jest mistrzem w oszukiwaniu, w produkcji śmieci - zdecydowana większość tego co tam kupisz nadaje się tylko do wyrzucenia, na straty - nie zapominajmy też o bardzo negatywnej historii sklepów Biedronka, słyszałem też że wtedy ich własne produkty były najgorszym co można było stworzyć - nie znam tego osobiście tylko z opowiadań innych osób... Teraz jest trochę lepiej ale dalej bez zmian najważniejsze dla tego tworu śmieciowego Biedronka to oszukiwanie, najgorsze produkty i rzeczy, i drogo, i najgorszy wygląd sklepu... Sto razy lepszy jest Lidl lub Aldi mówiąc tu o ich produktach własnych, wyglądzie sklepów, cenach, jakości sto razy lepszej równiej kupując normalne inne markowe rzeczy i produkty - w Biedronce wszystko podejrzane, śmieci, oszustwa, przekręty - podobnie jak z innym tworem śmieciowym jaki jest twór śmieciowy grupa medialna Polsat - najgorsze co może być, tak jak Biedronka lub portal wp.pl - twory śmieciowe...
0 0
odpowiedź
User
Em
Brawa za oryginalność lol
0 0
odpowiedź