Bilguun Ariunbaatar w challengowej kampanii Burger Kinga (wideo)
Ruszyła eventowo-internetowa kampania „Burger Challenge” promująca sieć restauracji Burger King. W akcji, przygotowanej i realizowanej przez firmy Washing Machine i Media Choice, bierze udział prezenter telewizyjny Bilguun Ariunbaatar.
Akcja pokazuje serię tzw. ślepych testów burgerów, które Bilguun Ariunbaatar przeprowadza z udziałem przechodniów w największych miastach. Zadaniem testerów jest m.in. odgadnięcie ceny smakowanego burgera, która niejednokrotnie okazuje się zaskakująco niska. Ponadto są im proponowane porównanie smaków burgerów z Burger Kinga i konkurencyjnych produktów.
Kampania ma podkreślać doskonały smak i niskie ceny burgerów w restauracjach Burger King.
Obecny etap akcji jest prowadzony w internecie: poprzez spoty na YouTubie, bannery w innych serwisach, aktywności na portalach społecznościowych, m.in. polskim fanpage’u facebookowym Burger Kinga, oraz stronie Burgerchallenge.pl.
Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Washing Machine, a media zaplanował dom mediowy Media Choice.
Dołącz do dyskusji: Bilguun Ariunbaatar w challengowej kampanii Burger Kinga (wideo)