MC Silk reklamują trzecią edycję Blikomanii
Rozpoczęła się kolejna edycja loterii Polskiego Standardu Płatności - Blikomanii. Loteria trwa przez 4 miesiące, w puli 16 tys. nagród o łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł.
Każdy kto płaci Blikiem może teraz wziąć udział w loterii Blikomania. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł.
Blikomania - zasady udziału
Aby wziąć udział w Blikomanii, wystarczy zarejestrować się na stronie blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.
Transakcja weryfikacyjna Blikiem na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci pozwoli realizować program edukacyjny dla dzieci dot. bezpieczeństwa w sieci.
Kampania reklamowa Blikomanii
Startowi Blikomanii towarzyszyć będzie szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych.
Twarzą kampanii jest MC Silk - raper znany już z wcześniejszych odsłon Blikomanii.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: MC Silk reklamują trzecią edycję Blikomanii