SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group

Dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Boiron produkującej leki homeopatyczne. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.

W przetargu na obsługę firmy Boiron Starlink wygrał m.in. z Mediacom Warszawa, MPG i PHD Media Direction. - Starlink przygotował bardzo gruntowną analizę trendów rynkowych i grup docelowych oraz zaproponował niestandardowe i, jak się wydaje, efektywne kosztowo rozwiązania komunikacyjne - uzasadnia Ilona Jankowska, dyrektor marketingu w Boironie.

Starlink będzie obsługiwał mediowo wszystkie marki z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux, Camilia, Homeoptic, Homeovox i Coryzalia. Szczegóły aktywności reklamowych - w tym ich budżet - nie zostały ujawnione.

Ostatnio planowaniem i zakupem mediów dla firmy Boiron zajmował się dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl