Borgis szuka brokera reklamowego dla swoich czasopism medycznych
Wydawnictwo Borgis rozpoczęło przyjmowanie ofert dotyczących obsługi lub dzierżawy powierzchni reklamowej w swoich sześciu specjalistycznych czasopismach medycznych. Najlepsza z nich zostanie wybrana na początku czerwca.
Oferta ogłoszona przez Borgis dotyczy obsługi lub dzierżawy powierzchni reklamowej w czasopismach „Postępy Nauk Medycznych”, „Nowa Medycyna”, „Nowa Pediatria”, „Medycyna Rodzinna”, „Nowa Stomatologia” i „Postępy Fitoterapii”. Wydawnictwo czeka na zgłoszenia do 30 maja, a z firmą wybraną najpóźniej 4 czerwca podejmie co najmniej roczną współpracę – na wyłączność albo bez takiej opcji.
Dotychczas Borgis korzystał z takiej obsługi reklamowej tylko w zakresie internetu. Obecnie firma uzasadnia, że w związku z prowadzeniem coraz większej liczby projektów chce się skupić na pracy redakcyjnej. – Zlecając czynności sprzedażowe wysoce wyspecjalizowanemu partnerowi, oczekujemy maksymalnego wykorzystania fachowych treści, jakie co miesiąc dostarczamy w naszych czasopismach lekarzom – opisuje Marcin Kapuściński, promotion manager wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Borgis szuka brokera reklamowego dla swoich czasopism medycznych