BOŚ reklamuje Konto Wyjątkowe (wideo)
Wystartowała internetowa kampania reklamowa Konta Wyjątkowego w Banku Ochrony Środowiska. Akcja jest prowadzona w serwisach ogólnych, finansowych, społecznościowych i filmowych.
W internetowej kampanii reklamowej Konta Wyjątkowego w Banku Ochrony Środowiska wykorzystywany jest spot, w którym o zaletach tej oferty opowiada młody ojciec. Przekaz podkreśla, że w ramach tego konta nie płaci się za przelewy, wypłaty gotówkowe ze wszystkich bankomatów i przez pierwszy rok za kartę Maestro, a oprocentowanie wynosi do 8 proc. Kampania, będąca kontynuacją działań prowadzonych w telewizji, radiu i na outdoorze, promuje zarówno tę ofertę, jak i wizerunek banku.
Akcja obejmuje portale ogólne (interia.pl, wp.pl, o2.pl),
serwisy finansowe, społecznościowe (nasza-klasa.pl, fotka.pl,
facebook.com) i filmowe (np. YouTube, wrzuta.pl) oraz specjalnie
uruchomioną stronę www.kontowyjatkowe.bosbank.pl.
Kampanię - zaplanowaną do 6 września - przygotował Bank Ochrony
Środowiska we współpracy z TradeDoubler i Gate 7 oraz domem
produkcyjnym Time Code.
Dołącz do dyskusji: BOŚ reklamuje Konto Wyjątkowe (wideo)