Sieć stacji bp promuje nową aplikację. W stworzeniu kampania pomogła sztuczna inteligencja
Sieć stacji paliw bp wprowadziła nową aplikację BPme. Jej launchowi towarzyszy kampania w digitalu, radiu i materiałach POS.
Aplikacja BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na paliwa, oferty sklepowe, oleje Castrol, myjnię czy ofertę gastronomiczną Wild Bean Cafe zapewniając klientom zintegrowaną ofertę. Te korzyści będą podkreślane w kampanii, która przenosi użytkowników do "Me-me-wersu", gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.
Kampania promująca aplikację powstała przy pomocy narzędzi sztucznej inteligencji i będzie realizowana w digitalu (w tym w social mediach), w radiu oraz POS.
Za ideę kreatywną, KV, działania w digital i SM odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie KV przygotowały agencje VML i GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare. Kampania potrwa do końca stycznia 2025.
Dołącz do dyskusji: Sieć stacji bp promuje nową aplikację. W stworzeniu kampania pomogła sztuczna inteligencja