BPH TFI z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową
BPH TFI zmienia identyfikację wizualną w związku z połączeniem banków BPH i GE Money. Jednocześnie rusza rozbudowany serwis internetowy firmy.
Nowe logo BPH TFI jest spójne z oprawą graficzną połączonych banków BPH i GE Money, przedstawiając zwrócone do siebie postaci. Ma to symbolizować dialog i wzajemne zrozumienie, nawiązując do idei budowania przez firmę bliskich i trwałych relacji z klientami. Z kolei cała zmieniona identyfikacja wizualna BPH TFI jest oparta na motywie linii wywodzącej się ze stylistyki polskiej graficzki i ilustratorki Franciszki Themerson i odzwierciedlającej ludzkie relacje, elastyczność, inteligencję i płynne pokonywanie przeszkód.
Jednocześnie w odświeżonym serwisie internetowym BPH TFI uruchomiono narzędzie służące do analizy wyników funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez firmę. Funkcjonalność dostępna pod adresem www.analizy.bphtfi.pl i w menu strony www.bphtfi.pl pozwala porównywać rezultaty wybranych funduszy w dowolnym okresie oraz w odniesieniu do benchmarku i indeksu giełdowego, stworzyć indywidualny portfel funduszy z określeniem procentowego udziału danego funduszu, a także skorzystać z portfeli modelowych przygotowanych przez specjalistów z BPH TFI. - Zależy nam, aby nasi klienci aktywnie korzystali z tego narzędzia, poznając zalety budowania zdywersyfikowanych portfeli inwestycyjnych - uzasadnia Marcin Bednarek, członek zarządu BPH TFI.
Dołącz do dyskusji: BPH TFI z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową