SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BTL wspiera kampanię reklamową Amiki

Agencja Peppermint wspiera działaniami BTL nową ogólnopolską kampanię reklamową Amiki prowadzoną pod hasłem 'Amica. To rozumiem'

Celem akcji jest wzmocnienie wpływu reklamy telewizyjnej i prasowej wśród sprzedawców oraz utrwalenie nowego wizerunku marki.

Działania prowadzone przez Peppermint  skierowane są do właścicieli sklepów i sprzedawców współpracujących z Amiką oraz do głównych partnerów Amiki. Ich celem jest wzmocnienie efektu reklamy wśród sprzedawców, jako u grupy bezpośrednio wpływającej na rekomendowanie produktów Amika. Działania służą także utrwaleniu w świadomości sprzedawcy podstawowych korzyści wynikających z użytkowania produktów marki Amica, które za pośrednictwem sprzedawców trafiają do klienta ostatecznego. 

Amica we współpracy z agencją  przygotowała koncepcję akcji, a Peppermint  zajmuje się jej realizacją. Agencja przygotowała także produktowe i wizerunkowe materiały POS.

W ramach akcji "Amica. To rozumiem" sprzedawcy i właściciele sklepów otrzymali folder promocyjny informujący o zbliżającej się kampanii reklamowej.

W folderze umieszczone zostały informacje na temat marki Amica, jej produktów  i Klientów oraz główne motywy kampanii telewizyjnej i prasowej. Zaprezentowane zostały również materiały POS wykorzystywane w czasie oraz propozycje ich rozmieszczenia na sali sprzedażowej. Wraz z folderem sprzedawcy otrzymali również płytę CD ze spotami telewizyjnymi. W związku z tym, że wiele sklepów również zgłosiło chęć odtwarzania tych spotów na monitorach w swoich salach sprzedażowych, do ponad 800 punktów sprzedaży detalicznej (pocztą oraz poprzez przedstawicieli Amiki) dostarczono płyty DVD z nagranymi spotami TV, które można odtwarzać w sposób ciągły.
Działania BTL zostały również skierowane do VIP-ów, którzy otrzymali specjalnie zaprojektowane eleganckie czerwone pudełko z grubego kartonu wyściełane śnieżnobiałą satyną. Jego zawartość nawiązuje do kampanii reklamowej, w której  wykorzystano motyw świeże truskawek w reklamie lodówki. Pudełko zawierało wizytówkę adresata, folder, płytę CD, butelkę szampana wraz z dwoma kieliszkami do szampana oraz... świeże truskawki.

Dołącz do dyskusji: BTL wspiera kampanię reklamową Amiki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl