BTL wspiera kampanię reklamową Amiki
Agencja Peppermint wspiera działaniami BTL nową ogólnopolską kampanię reklamową Amiki prowadzoną pod hasłem 'Amica. To rozumiem'
Celem akcji jest wzmocnienie wpływu reklamy telewizyjnej i prasowej wśród sprzedawców oraz utrwalenie nowego wizerunku marki.
Działania prowadzone przez Peppermint skierowane są do właścicieli sklepów i sprzedawców współpracujących z Amiką oraz do głównych partnerów Amiki. Ich celem jest wzmocnienie efektu reklamy wśród sprzedawców, jako u grupy bezpośrednio wpływającej na rekomendowanie produktów Amika. Działania służą także utrwaleniu w świadomości sprzedawcy podstawowych korzyści wynikających z użytkowania produktów marki Amica, które za pośrednictwem sprzedawców trafiają do klienta ostatecznego.
Amica we współpracy z agencją przygotowała koncepcję akcji, a Peppermint zajmuje się jej realizacją. Agencja przygotowała także produktowe i wizerunkowe materiały POS.
W ramach akcji "Amica. To rozumiem" sprzedawcy i właściciele sklepów otrzymali folder promocyjny informujący o zbliżającej się kampanii reklamowej.
W folderze umieszczone zostały informacje na temat marki Amica, jej produktów i Klientów oraz główne motywy kampanii telewizyjnej i prasowej. Zaprezentowane zostały również materiały POS wykorzystywane w czasie oraz propozycje ich rozmieszczenia na sali sprzedażowej. Wraz z folderem sprzedawcy otrzymali również płytę CD ze spotami telewizyjnymi. W związku z tym, że wiele sklepów również zgłosiło chęć odtwarzania tych spotów na monitorach w swoich salach sprzedażowych, do ponad 800 punktów sprzedaży detalicznej (pocztą oraz poprzez przedstawicieli Amiki) dostarczono płyty DVD z nagranymi spotami TV, które można odtwarzać w sposób ciągły.
Działania BTL zostały również skierowane do VIP-ów, którzy otrzymali specjalnie zaprojektowane eleganckie czerwone pudełko z grubego kartonu wyściełane śnieżnobiałą satyną. Jego zawartość nawiązuje do kampanii reklamowej, w której wykorzystano motyw świeże truskawek w reklamie lodówki. Pudełko zawierało wizytówkę adresata, folder, płytę CD, butelkę szampana wraz z dwoma kieliszkami do szampana oraz... świeże truskawki.
Dołącz do dyskusji: BTL wspiera kampanię reklamową Amiki