SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budyń Dr. Oetkera na Euro

Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczyna realizację działań tradowych dla nowego produktu Dr. Oetkera z kategorii deserów gotowych, budyniu w łaty Paula. Celem promocji jest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnego poprzez handlowców dystrybutorów.

Kreacja nawiązując do nadchodzących Mistrzostw Europy w piłce nożnej, równocześnie podkreśla charakterystyczne dla produktu waniliowo-czekoladowe łaty.
Głównymi wygranymi w promocjach dla dystrybutorów i handlowców są wyjazdy na Euro 2008 na mecz Polska-Niemcy.

Działania tradowe są to kolejne działania wspierające markę Paula. Dotychczas były to aktywności marketingowe skierowane bezpośrednio do konsumentów: kampania telewizyjna, strona www, zestawy promocyjne, materiały POS oraz sampling.

Dołącz do dyskusji: Budyń Dr. Oetkera na Euro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl