Budyń Dr. Oetkera na Euro
Agencja Albedo Marketing po wygranym przetargu rozpoczyna realizację działań tradowych dla nowego produktu Dr. Oetkera z kategorii deserów gotowych, budyniu w łaty Paula. Celem promocji jest efektywne wprowadzenie nowego produktu do kanału tradycyjnego poprzez handlowców dystrybutorów.
Kreacja nawiązując do nadchodzących Mistrzostw Europy w piłce
nożnej, równocześnie podkreśla charakterystyczne dla produktu
waniliowo-czekoladowe łaty.
Głównymi wygranymi w promocjach dla dystrybutorów i handlowców są
wyjazdy na Euro 2008 na mecz Polska-Niemcy.
Działania tradowe są to kolejne działania wspierające markę Paula. Dotychczas były to aktywności marketingowe skierowane bezpośrednio do konsumentów: kampania telewizyjna, strona www, zestawy promocyjne, materiały POS oraz sampling.
Dołącz do dyskusji: Budyń Dr. Oetkera na Euro