Burger King usuwa 120 składników ze składów własnych produktów
Sieć fastfoodów Burger King inicjuje kampanię "Keep It Real Meals", promując w ten sposób swoją deklarację wykreślenia ponad 120 sztucznych składników z posiłków serwowanych w swoim menu.
Do kampanii „Keep It Real Meals” Burger King zaangażował celebrytów. Marka chce pokazać, że zależy jej na sprzedawaniu lepszej jakości jedzenia, bez dodatków sztucznych składników. Dlatego też gwiazdy kampanii promują poszczególne pozycje z menu pod swoimi prawdziwymi imionami, a nie pseudonimami.
Zestaw The Cornell Haynes Jr Meal promuje raper Nelly Cornell Haynes Jr., fanom znany tylko z imienia. Menu The Larissa Machado Meal promuje piosenkarka i aktorka Anitta, zaś twarzą zestawu The Chase Hudson Meal został influencer LilHuddy, znany głównie z TikToka.
Kampania Burger King "Keep It Real Meals" oficjalnie ruszyła w niedzielę na gali MTV VMAs. Na gali rozdania nagród wystąpiła jedna z ambasadorek akcji, Anitta.
Dodatkowo w USA Burger King uruchomił program lojalnościowy Royal Perks, w ramach którego można kupować przekąski z fastfoodu w cenie 6 dolarów za sztukę.
Bez konserwantów w Burger Kingu
Zmianę składów w swoim menu Burger King zasygnalizował w ubiegłym roku głośną kampanią "The Moldy Whooper". Ta swoista "antyreklama" pokazywała klatka po klatce proces psucia się i pokrywania pleśnią sztandarowej kanapki sieci - Whoopera. W ten sposób marka zakomunikowała, że posiłek nie zawiera konserwantów oraz sztucznych barwników i aromatów.
Od tego czasu do menu Burger Kinga wprowadzono więcej roślinnych przekąsek, np. Rebel Whoppera z roślinnym patty zamiast wołowiny czy nuggetsy przygotowane na bazie soi.
Dołącz do dyskusji: Burger King usuwa 120 składników ze składów własnych produktów