Call Center Poland S.A. współpracuje z British Airways
W zakończonej niedawno promocji British Airways "Dni Odlotowych Cen", przewoźnik po raz pierwszy powierzył obsługę infolinii zewnętrznej firmie. Specjalna infolinia była obsługiwana przez Call Center Poland S.A. i została uruchomiona na 5 dni przed promocją. Przez pierwsze 3 dni informowano o ogólnych zasadach dokonywania rezerwacji, następnie dołączono informacje dotyczące kierunków lotów objętych promocją, by wreszcie przez czas trwania promocji od 11 do 13 stycznia udzielać informacji również o cenach. Infolinia była reklamowana w stacjach radiowych, w internecie, w prasie ogólnopolskiej oraz za pośrednictwem lokalnych biur podróży i agencji turystycznych.
W ciągu 8 dni funkcjonowania infolinii zadzwoniło 5000 osób, w tym wiele osób, które brały udział w dotychczasowych 4 edycjach "Dni Odlotowych Cen".
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland S.A. współpracuje z British Airways