SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Smart Bell”

Agencja FCB Warsaw otrzymała na festiwalu Cannes Lions kolejną nagrodę za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Odebrała statuetkę Brązowego Lwa w kategorii Radio.

Projekt „Smart Bell” agencji FCB Warsaw zrealizowany dla Axa Polska otrzymał dwie nominacje  w kategorii Radio. Konkurował w podkategoriach: Use of Radio&Audio as a Medium oraz Use of Audio Technology. Statuetkę Brązowego Lwa przyznano agencji w tej ostatniej.

W kategorii Radio projekt zgłoszony przez FCB Warsaw konkurował z 175 innymi pracami z całego świata. Przyznano w niej łącznie 163 statuetki: 3 Grand Prix, 18 Złotych Lwów, 47 Srebrnych i 95 Brązowych.

To druga nagroda dla FCB Warsaw za „Smart Bell” na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Wcześniej agencja została nagrodzona Srebrnym Lwem w kategorii Lions Health - Health&Wellness.

 

Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw z kolejnym Brązowym Lwem w Cannes Lions 2017 za „Smart Bell”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Pojechałem, dałem i wygrałem. Towarzystwo Wzajemnej Adoracji!
odpowiedź