Cannes Lions: Polacy zgłosili mniej prac
Prawie 50 prac mniej zgłosiły polskie agencje na 55. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Cannes Lions.
Polskie agencje zgłosiły w tym roku 124 prace, czyli o 49 mniej niż przed rokiem.
Zgłoszono prace w natępujących kategoriach: Outdoor Lions (32), Press Lions (31), Cyber Lions (17), Media Lions (15), Film Lions (14), Radio Lions (6), Promo Lions (6), Design Lions (2), Direct Lions (1).
Do jury konkursów zaproszono w tym roku trzech Polaków. Anna Lubowska, managing director CEO mediaedge:cia CEE została zaproszona do udziału w pracach jury konkursu Media. Przemysław Wojak, dyrektor kreatywny Tequila\Polska - do jury Direct, a Mikołaj Dąbski, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego Hypermedia do prac w jury Cyber.
Cannes Lions 2008 trwa w dniach 15-21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Polacy zgłosili mniej prac