Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)
W poniedziałek na 55. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions Grand Prix w kategorii Promo przypadł agencji BBDO Nowy Jork, a w kategorii Direct JWT India, Mumbai.
W sumie w kategorii Promo przyznano 49 Lwów. Grand Prix poszedł do BBDO Nowego Jorku, USA za kampanię "Voyeur Integrated Campaign" dla HBO. Przyznano też 17 złotych Lwów, 13 srebrnych i 18 brązowych.
W kategorii Direct Grand Prix powędrował do JWT India, Mumbai, za kampanię społeczną "Lead India", na łamach dziennika The Times of India. W tej kategorii przyznano w sumie 7 złotych, 13 srebrnych i 17 brązowych Lwów.
Direct Agency of the Year została agencja Shackleton z Madrytu.
Cannes Lions potrwają do 21 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)