SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)

W poniedziałek na 55. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions Grand Prix w kategorii Promo przypadł agencji BBDO Nowy Jork, a w kategorii Direct JWT India, Mumbai.

W sumie w kategorii Promo przyznano 49 Lwów. Grand Prix poszedł do BBDO Nowego Jorku, USA za kampanię "Voyeur Integrated Campaign" dla HBO. Przyznano też 17 złotych Lwów, 13 srebrnych i 18 brązowych.




W kategorii Direct Grand Prix powędrował do JWT India, Mumbai, za kampanię społeczną "Lead India", na łamach dziennika The Times of India. W tej kategorii przyznano w sumie 7 złotych, 13 srebrnych i 17 brązowych Lwów.


Direct Agency of the Year została agencja Shackleton z Madrytu.

Cannes Lions potrwają do 21 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: przyznano Promo i Direct Lions (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl