Carrefour Polska partnerem "Aperitif po francusku"
Carrefour Polska został partnerem międzynarodowego programu "Aperitif po francusku"
Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie bogactwa francuskich produktów rolno-spożywczych oraz przybliżenie tradycji aperitifu
Inauguracja Międzynarodowego Dnia "Aperitif po francusku" odbędzie się 2 czerwca. Głównym sponsorem tego przedsięwzięcia jest Carrefour Polska, który dostarczy produkty składające się na aperitif, m.in. sery, wędliny, owoce oraz wino.
27 maja w 5 hipermarketach Carrefour na terenie Warszawy oraz w supermarkecie Champion przy Centrum Handlowym Sadyba Best Mall rozpoczęły się promocje francuskich artykułów spożywczych. W tych dniach hostessy będą rozdać materiały na temat aperitifu oraz przepisy kulinarne opisujące pomysły na samodzielne przygotowanie prawdziwego francuskiego aperitifu. W sklepach rozwieszone zostały także plakaty z informacjami na temat akcji oraz promocji cenowych wybranych produktów. Promocje potrwają do 4 czerwca 2005 r.
Dodatkowo, francuskie produkty reklamowane będą w warszawskich hipermarketach Carrefour, a także w restauracjach, kawiarniach, barach i hotelach sieci Accor.
Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska partnerem "Aperitif po francusku"