Z CDA Premium korzysta już 100 tys. użytkowników
Na portalu CDA.pl z płatnej oferty CDA Premium korzysta już 100 tys. internautów, o 25 tys. więcej niż w połowie ub.r. - podał wydawca witryny.
Ofertę CDA Premium wprowadzono dwa lata temu. Obejmuje ona prawie 4 tys., materiałów: filmów, bajek i seriali. Miesięczny dostęp kosztuje 19,90 zł.
W połowie 2016 roku z CDA Premium korzystało 18,8 tys. użytkowników, na koniec 2016 roku - 42 tys., a w połowie ub.r. - 74,7 tys. Jak podała wydająca serwis firma CwMedia, liczba klientów oferty właśnie przekroczyła 100 tys.
W pierwszej połowie ub.r. wpływy reklamowe CDA.pl wyniosły 1,9 mln zł, wobec 6,4 mln zł w całym 2016 roku i 7,3 mln zł w 2015 roku. Jednocześnie mocno wzrosły przychody ze sprzedaży dostępu do płatnej oferty CDA Premium - z 3,4 mln zł w całym 2016 roku do 6,1 mln zł w pierwszej połowie ub.r.
Wydawca CDA.pl pod koniec ub.r. zaoferował inwestorom swoje nowe akcje o wartości 5,5 mln zł. Ostatecznie nabywców znalazło tylko 15 proc. oferowanych akcji, z ich sprzedaży spółka pozyska 850 tys. zł.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. CDA.pl zanotował 7,37 mln realnych użytkowników i 173,9 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Z CDA Premium korzysta już 100 tys. użytkowników
Pierdolish jakby chóuj szmatę gryzł.