Change Integrated wygrywa na Golden Drum!
Sukces polskiej agencji Change Integrated na 15. festiwalu reklamy Golden Drum w Portorożu.
We wtorek na uroczystej gali poinformowano, że agencja Change Integrated za kampanię tabletek SpecTab - zmniejszających uboczne objawy spożycia alkoholu - zdobyła nagrody Grand Prix w kategorii 'Interactive' i 'Media Campaigns'. W kategorii 'Advertising Campaigns' ta sama kampania otrzymała nagrodę Golden Watch.
Przedsiębiorstwo farmaceutyczne Jelfa wprowadzając na rynek
tabletki SpecTab zdecydowało się na niestandardową promocję
zaoferowaną przez Change Integrated. 23 czerwca br. na warszawskim
Placu Bankowym obok pomnika Juliusza Słowackiego stanął monument
radzieckiego wynalazcy Mikołaja Onowałowa, który w latach 50.
opracował skład tego leku na potrzeby hucznie bawiących się notabli
żyjących w ZSRR.
To nie jedyne nagrody na Golden Drum dla Polaków. W kategorii
Design & Art. Direction srebro otrzymała agencja Publicis za
kampanię Ears up dla Kakadu.
Dołącz do dyskusji: Change Integrated wygrywa na Golden Drum!