SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Change Integrated wygrywa na Golden Drum!

Sukces polskiej agencji Change Integrated na 15. festiwalu reklamy Golden Drum w Portorożu.

We wtorek na uroczystej gali poinformowano, że agencja Change Integrated za kampanię tabletek SpecTab - zmniejszających uboczne objawy spożycia alkoholu - zdobyła nagrody Grand Prix w kategorii 'Interactive' i  'Media Campaigns'. W kategorii 'Advertising Campaigns' ta sama kampania otrzymała nagrodę Golden Watch.

pomnik



Przedsiębiorstwo farmaceutyczne Jelfa wprowadzając na rynek tabletki SpecTab zdecydowało się na niestandardową promocję zaoferowaną przez Change Integrated. 23 czerwca br. na warszawskim Placu Bankowym obok pomnika Juliusza Słowackiego stanął monument radzieckiego wynalazcy Mikołaja Onowałowa, który w latach 50. opracował skład tego leku na potrzeby hucznie bawiących się notabli żyjących w ZSRR.

To nie jedyne nagrody na Golden Drum dla Polaków. W kategorii Design & Art. Direction srebro otrzymała agencja Publicis za kampanię Ears up dla Kakadu.

Dołącz do dyskusji: Change Integrated wygrywa na Golden Drum!

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://mineshealth.com/wp-feeds.php?louis-vuitton-softsided-luggage-c-100_137_140.html
If it ends up in a bacterium which is already resistant to many other antibiotics then it could produce infections that are very difficult to treat.
0 0
odpowiedź