SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos

Ruszyła druga odsłona kampanii marki chrupków Cheetos #FashionChallenge z udziałem digital influencerów - Dominika Rupińskiego i Smava. Działania przygotowały VML Poland, Avanti, Sputnik Studio i Media Direction OMD.

Projekt "Fashonista" ruszył pod koniec marca tego roku. Aktywacja polega na przygotowaniu prze influencerów ubrań z wykorzystaniem naklejek z promocyjnych paczek Cheetos. W pierwszej odsłonie wystąpili Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak.

W kolejnej odsłonie projektu dołączają do niego Dominik Rupiński – popularny w aplikacji Musical.ly twórca oraz Smav (Filip Kłoda), autor rozrywkowo-lifestyle’owych treści na YouTube.

W ramach kampanii przygotowano serię 15-sekundowych spotów do telewizji oraz 6-sekundowych do digitalu. Każdy z biorących udział w akcji influencerów promuje jeden gadżet - słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag (dmuchane sofy). Będzie można je wygrać w wakacyjnym konkursie Cheetos, który trwa do 31 sierpnia.

Aby zdobyć nagrodę, należy wpisać kod z promocyjnej paczki Cheetos oraz odpowiedzieć kreatywnie na pytanie otwarte. Do wygrania w sumie 7,5 tys. nagród.

Za strategię, koncept kreatywny kampanii, scenariusze spotów, współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Sputnik Studio, reżyserem jest Paweł Maj. Kampanię w telewizji i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Dominik Rupiński i Smav w kolejnej odsłonie kampanii Cheetos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl