Citylighty dedykowane Clear Channel reklamują skuteczniej niż standardowe
Outdoorowe citylighty dedykowane zapewniają skuteczniejszą reklamę niż te standardowe - wynika z badania dwóch kampanii prowadzonych przez Clear Channel Poland. Nośniki umieszczane w miejscach największej koncentracji grupy docelowej były zauważane i zapamiętywane przez większą liczbę odbiorców.
Badania pokazujące, że outdoorowe citylighty skierowane do konkretnych odbiorców mają wyższą skuteczność reklamową niż takie same nośniki , przeprowadził Instytut OBOPiR MARECO Polska, posługując się metodą Impact Test. Analizie poddane zostały dwie kampania prowadzone na nośnikach Clear Channel Poland: majowa akcja Pepsi i sierpniowa Wellaflex. Okazało się, że reklamy obecne na 550 nośnikach zlokalizowanych w miejscach największej koncentracji grup docelowych (dla Pepsi - osoby w wieku 15-65 lat, w przypadku Wellaflex - mieszkające w wielkich miastach kobiety w wieku 25-44 lata) były zauważane i zapamiętywane przez większą część potencjalnych odbiorców niż standardowe nośniki tego typu. I tak rozpoznawalność reklam Wellaflex była wyższa w przeliczeniu na jedną powierzchnię o 60 proc., a kreacji promocyjnych Pepsi - o 68 proc.
- Wyniki badania to dla nas oczekiwany dowód, że rozwijamy swoją ofertę w dobrym kierunku, proponując klientom coraz skuteczniejsze narzędzia docierania do wybranych konsumentów także za pomocą outdooru - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Citylighty dedykowane Clear Channel reklamują skuteczniej niż standardowe