SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola szuka agencji dla Diet Coke

Coca-Cola szuka agencji do obsługi paneuropejskiego budżetu reklamowego marki napojów Diet Coke.

Do tej pory Coca-Cola zatrudniała różne agencje na różnych rynkach do poszczególnych kampanii promujących Diet Coke. W Wielkiej Brytanii markę obsługuje agencja Mother, która straci ten budżet.

Coca-Cola rozpoczęła już rozmowy z agencjami przed ogłoszeniem przetargu. Wartość paneuropejskiego budżetu reklamowego Diet Coke szacuje się na ponad 46,5 miliona euro.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola szuka agencji dla Diet Coke

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl