Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua
Coca-Cola Hong Kong wystartowała z nową kampanią outdoorową promującą markę wody mineralnej Bonaqua.
.Firma chce wykorzystać nową kampanię do budowania swojego patronatu nad sierpniowymi igrzyskami olimpijskimi w Pekinie - informuje serwis Brand Republic.
Udział bierze w niej trzech olimpijskich ambasadorów marki Coca-Cola - lekkoatleta Liu Xiang, pływaczka Guo Jing Jing oraz koszykarz Yao Ming. Kampania obejmuje stacje MTR, reklamy na autobusach, a także wielkoformatowe billboardy.
"Łączymy postacie gwiazd chińskiego sportu biorących udział w olimpiadzie z marką Bonaqua BonActive, która jest oficjalnym napojem uzupełniającym imprezy, aby podbić podekscytowanie igrzyskami w Hong Kongu" - powiedziała Florence Yu z Coca-Cola Hong Kong.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uruchamia nową kampanię wody Bonaqua