Codemedia otworzy biura w Europie zachodniej
Dom mediowy Codemedia planuje w przyszłym roku otworzyć swoje oddziały we Francji, Niemczech i Hiszpanii. Chce na to pozyskać finansowanie od inwestorów instytucjonalnych.
- Planujemy przeniesienie naszego modelu biznesowego z Polski na kilka rynków zagranicznych. Chcielibyśmy, by była to zorganizowana i możliwie szybka ekspansja, z równoległym wejściem na kilka wybranych rynków. Rozważamy przede wszystkim wejście na rynki: niemiecki, francuski i hiszpański. Chcielibyśmy by wszystkie te debiuty odbyły się już w 2014 roku - opisuje Sławomir Kornicki, przewodniczący rady nadzorczej i doradca zarządu Codemedia. - Obecnie rozglądamy się za dodatkowymi źródłami finansowania - dodaje.
Codemedia, wchodząca w skład SMT (dawniej Grupy Adv), specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii i e-commerce, a po połączeniu jesienią 2011 roku z Mediasense (więcej na ten temat) - również w reklamie telewizyjnej.
Od 2,5 roku firma jest notowana na giełdzie New Connect. W I połowie br. zanotowała 29,76 mln zł i 2,17 mln zł zysku netto. Jej głównymi klientami są Polkomtel, Tchibo Direct, Tesco, Gumtree i Maspex Wadowice (z markami Tymbark, Lubella, Kubuś i Tiger).
Dołącz do dyskusji: Codemedia otworzy biura w Europie zachodniej