SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Comedy Central szeroko promuje „Drunk History - Pół litra historii”

W czwartek, 12 października o godzinie 22:00 na Comedy Central zadebiutuje polska produkcja „Drunk History - Pół litra historii”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, za którą odpowiadają Kalicińscy.com i Starcom.

„Drunk History – Pół lita historii” to serial, w którym osoby z polskiego show-biznesu, będąc pod lekkim wpływem alkoholu, opowiedzą o zabawnych, często nieznanych historiach z dziejów Polski. Opowieści narratorów zobrazują inscenizacje kostiumowe. Jednak grający w nich aktorzy będą jedynie naśladować ruchem warg wypowiedzi osoby opowiadającej daną historię. Każdy półgodzinny odcinek programu będzie się składał z kilku odrębnych historii.

W serialu wystąpią aktorzy, influencerzy oraz komicy. W roli narratorów zobaczmy m. in. Joannę Kołaczkowską, Bartka Kasprzykowskiego, Renatę Dancewicz, Maćka Dąbrowskiego „Z Dupy”, Kasię Kołeczek, Leszka Lichotę, czy Mikołaja Lizuta. W postaci historyczne wcielą się natomiast: Piotr Cyrwus, Rafał Mohr, Mirosław Baka czy Katarzyna Kwiatkowska.

Premierze programu towarzyszą szeroko zakrojone działania promocyjne. Serial będzie promowany w przewodnikach telewizyjnych, na antenie radia RMF FM, na antenach kanałów Comedy Central, Comedy Central Family, MTV i Paramount Channel. Promocja w digitalu obejmuje reklamy typu video i display (m.in. na Wp.pl i YouTube), działania w mediach społecznościowych (m.in. relacja na żywo ze spotkania z twórcami i aktorami na Facebooku), współpracę z influencerami (w tym z grającym w serii Maciejem Dąbrowski czy twórcami z IndaHash). Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację oraz zaplanowano przedpremierowe udostępnienie kilku historii z serialu w internecie.

Reklamy „Drunk History” pojawiły się na autobusach oraz citylightach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Twarzami promocji są: Joanna Kołaczkowska, Maciej Dąbrowski „Z Dupy” i Piotr Cyrwus.

Za kreację  kampanii odpowiada agencja Kalicińscy.com, za planowanie mediów – dom mediowy Starcom.

Polska wersja „Drunk History” jest oparta na amerykańskim formacie o tym samym tytule, który w Comedy Central zadebiutował w 2008 roku. Format był realizowany na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech. Producentem polskiej wersji show jest ATM Grupa. Za reżyserię odpowiadają Bartosz Prokopowicz i Jan Macierewicz.

Średni udział Comedy Central w Polsce w 2016 roku wyniósł 0,34 proc.

Dołącz do dyskusji: Comedy Central szeroko promuje „Drunk History - Pół litra historii”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mirk
Kołaczkowska na pewno da radę, a dla Cywusa to okazja odczepienia łatki Ryśka z klanu ;) i zaprezentowania się w zupełnie nowej odsłonie, szykuję na jutro popcorn ;)
0 0
odpowiedź
User
mirk
Kołaczkowska na pewno da radę, a dla Cywusa to okazja odczepienia łatki Ryśka z klanu ;) i zaprezentowania się w zupełnie nowej odsłonie, szykuję na jutro popcorn ;)
0 0
odpowiedź
User
mirk
Kołaczkowska na pewno da radę, a dla Cywusa to okazja odczepienia łatki Ryśka z klanu ;) i zaprezentowania się w zupełnie nowej odsłonie, szykuję na jutro popcorn ;)
0 0
odpowiedź