comScore: grudzień 2008 rekordowy dla rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w grudniu ubiegłego roku rekordową liczbę 14,32 miliarda klipów wideo online. To o 13 procent więcej w porównaniu z listopadem.
Najwięcej klipów (5,9 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 99 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (444,9 miliona obejrzanych klipów), Yahoo! (330 mln), Viacom Digital (290,6 mln), Microsoftu (247,9 mln), Hulu (240,6 mln), AOL (197,1 mln), Turner Network (183,9 mln), Disney Online (148,4 mln) oraz ESPN (102,5 mln).
Każdy ze 149,6 miliona amerykańskich internautów oglądających w grudniu materiały wideo w sieci, stanowiących 78,5 procenta tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 309 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał prawie 96 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,2 minuty. Biorąc pod uwagę poszczególne serwisy z pierwszej dziesiątki najpopularniejszych, najwyższą średnią odnotowano tutaj w Hulu - 10,1 minuty.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: comScore: grudzień 2008 rekordowy dla rynku wideo online