Unilever zatrudnił szefową marketingu i digitalu
Conny Braams objęła nowo utworzone stanowisko chief marketing and digital officer w koncernie Unilever. Przejęła obowiązki dyrektora marketingu Keitha Weeda, który niemal rok temu przeszedł na emeryturę.
Conny Braams na nowym stanowisku połączy obowiązki globalnej szefowej marketingu z nadzorem nad obszarem marketingu cyfrowego. W komunikacie Unilever podał, że rozważa likwidację samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu. Taka deklaracja padła już wiosną tego roku.
Braams ostatnio pełniła funkcję executive vice-president w Unilever Middle Europe oraz szefowej koncernu w krajach Beneluxu. Karierę w Unileverze zaczynała w 1990 roku od stanowiska product manager marki Unox & Cup-a-Soup. CEO Unilevera Alan Jope opisuję ją jako "jedną z najskuteczniejszych i utalentowanych liderek branży FMCG, której działania są motorem zmian".
Menadżerka będzie nadzorować prace nad 400 markami w portfolio Unilevera. W obszarze digital marketingu jej zadaniem będzie walka z nieprzejrzystymi praktykami rynkowymi (np. ad fraud) i kontrola nad łańcuchem zakupu mediów cyfrowych.
Dołącz do dyskusji: Unilever zatrudnił szefową marketingu i digitalu