"COOLstacje" promują 36.6 w górach
W górskich kurortach trwa wizerunkowa kampania promocyjna usługi mobilnej 36.6. W ramach akcji o nazwie "COOLstacja" odbywają się eventy z nietypowymi rozrywkami.
Prowadzona w górskich miejscowościach turystycznych kampania "COOLstacja" promuje świadczoną przez Polkomtel usługę mobilną 36.6. Akcja obejmuje weekendowe eventy, podczas których dostępne są nietypowe rozrywki, takie jak gra w hokeja na trawie i minigolfa oraz rzucanie maskotkami sów na wiatr. W czasie imprez można też pojeździć na skuterze, zjeść ciepłe lody i nakleić na swoją deskę snowboardową logo 36.6. Kampania ma promować wizerunek 36.6 jako marki młodzieżowej i lifestyle'owej, wyróżniającej się wśród innych telefonii komórkowych.
Akcję, która rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do początku marca, przygotowała agencja Eskadra Marketing Services na zlecenie i we współpracy z zespołem ds. alternatywnych kanałów komunikacji Polkomtela.
Dołącz do dyskusji: "COOLstacje" promują 36.6 w górach