Crunchips sponsorem turnieju gry Valorant
Marka Crunchips (Lorenz-Bahlsen Snack World) została sponsorem tytularnym licencjonowanego turnieju gry Valorant (Riot Games – twórca League of Legends), Valorant Crunchips Cup.
Turniej Valorant Crunchips Cup zostanie przeprowadzony na specjalnej stronie turniejowej w domenie GRY-OnLine.pl, na której zaplanowane jest także lokowanie marki Crunchips podczas streamów. W turnieju o nagrody z puli 17 500 złotych, a także miesięczny zapas chipsów Crunchips powalczy 128 najlepszych drużyn. Zapisy do otwartych kwalifikacji ruszają 18 lipca.
Promocja turnieju podzielona została na dwie części. Od drugiej połowy lipca rusza kampania w kanale digital (social media, Gryonline.pl, YouTube), która zachęca do udziału w turnieju. Druga część kampanii, z pomocą influencerów, ma zachęcać do oglądania streamów na platformie Twitch.
Valorant skupia się przede wszystkim na taktyce i współpracy między graczami.
Za pomysł, strategię i realizację działań odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, przy wsparciu Game Lab komórki biznesowej Publicis Groupe, specjalizującej się w planowaniu działań marketingowych klientów w obszarze gamingu.
Za przygotowanie kreacji kampanii i turnieju, koordynację działań z influencerami i działania w social media odpowiedzialna jest agencja LiquidThread (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Crunchips sponsorem turnieju gry Valorant