Cyber Marian jako polski Steve Jobs w kampanii OleOle.pl (wideo)
Pod hasłem „Taniej nie kupisz” trwa świąteczna kampania reklamowa internetowego sklepu OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Klip na potrzeby kampanii wyprodukował Cyber Marian.
Głównym bohaterem świątecznego spotu wyprodukowanego we współpracy z Cyber Marianem jest Stefan Robótka, który ma być „polskim odpowiednikiem Steve'a Jobsa”.
Za pomocą parodii trailera filmu o Stevie Jobsie firma chciała pokazać to, co w jej ocenie wyróżnia ją na tle innych sklepów na rynku elektroniki użytkowej. Dlatego w reklamie podkreślana jest przede wszystkim „ gwarancja najniższej ceny”.
OleOle.pl obiecuje, że jeżeli klient znajdzie identyczny produkt, w niższej cenie, u bezpośredniej konkurencji zapewniającej podobny poziom świadczonych usług – firma dorówna cenę i dorzuci dodatkowo 2 proc. rabat. Ponadto OleOle.pl zapewnia darmowy transport, raty 0 proc. i 30 dni na zwrot towaru.
W drugiej połowie października br. na YouTubie ruszył – promujący sklep OleOle.pl – kanał „Olek i Olek”.
Dołącz do dyskusji: Cyber Marian jako polski Steve Jobs w kampanii OleOle.pl (wideo)