Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor łamią stereotypy mężczyzn w kampanii piwa Łomża (wideo)
Firma Van Pur rozpoczyna letnią akcję reklamową piwa Łomża pod hasłem „Łomżing to stan umysłu”. Po raz pierwszy w swoich działaniach wykorzystuje influencerów. Za realizację kampanii odpowiada MediaCom Beyond Adevrtising.
Jest to pierwsza kampania marketingowa piwa Łomża z udziałem internetowych influencerów. - W mediach dominuje wizerunek prostego, pozbawionego emocji mężczyzny. Tymczasem faceci są wyjątkowi i nietuzinkowi. Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem. Dlatego w naszej komunikacji nie zabraknie dobrego humoru. W końcu męskość to stan umysłu - opisuje Magdalena Rzepka, marketing manager w firmie Van Pur.
By pokazać wyjątkowy świat mężczyzn, do udziału w kampanii zaproszono kilku znanych youtuberów: autorów kanału 5 sposobów na, Cyber Mariana, Poszukiwacza i Ravgora. W kilku zabawnych filmach przedstawili swój męski świat i podejście do „łomżingu”.
Uzupełnieniem kampanii z influencerami będzie cykl czterech eventów, które będą realizowane przez kilka najbliższych tygodni. Pierwszy event odbędzie się 17-19 czerwca przy Wola Parku. Kolejne zaplanowane są: na Helu (1-3 lipca), w Gdańsku na plaży Jelitkowo (15-17 lipca) oraz w Międzyzdrojach (29-31 lipca). W ramach projektów powstaną „strefy faceta”, które udostępnią atrakcje dla prawdziwych mężczyzn. Cała akcja potrwa do końca lipca br.
Za strategię i stworzenie wszystkich niestandardowych rozwiązań (współpraca z influencerami oraz eventy) odpowiada MediaCom Beyond Advertising.
Van Pur od kilku lat w kampaniach marki Łomża wykorzystuje koncepcję kreatywną łomżingu.
Dołącz do dyskusji: Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor łamią stereotypy mężczyzn w kampanii piwa Łomża (wideo)