SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca

Ponad 2/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że cyfrowa reklama zewnętrzna przyciąga ich uwagę.

Większość uważa też, że tego typu reklama jest mniej irytująca niż reklamy w telewizji, radiu, internecie i czasopismach - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane z raportu firmy EPM Communications.

Co więcej, ponad 1/3 (36 procent) ogółu konsumentów przyznaje, że podejmuje różnego rodzaju działania po zobaczeniu cyfrowej reklamy zewnętrznej, a w przypadku osób w wieku od 18 do 24 lat wskaźnik ten wynosi 51 procent.

48 procent respondentów stwierdziło także, że cyfrowa reklama zewnętrzna, której wartość w USA szacuje się obecnie na około 1 miliard dolarów, jest interesująca. Więcej wskazań miała tutaj tylko reklama telewizyjna (56 procent).

Z kolei tylko dla 26 procent badanych cyfrowa reklama zewnętrzna jest irytująca, podczas gdy to samo o reklamach w internecie powiedziało 67 procent, w radiu 52 procent, a w telewizji 51 procent konsumentów.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl