Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca
Ponad 2/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że cyfrowa reklama zewnętrzna przyciąga ich uwagę.
Większość uważa też, że tego typu reklama jest mniej irytująca niż reklamy w telewizji, radiu, internecie i czasopismach - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane z raportu firmy EPM Communications.
Co więcej, ponad 1/3 (36 procent) ogółu konsumentów przyznaje, że podejmuje różnego rodzaju działania po zobaczeniu cyfrowej reklamy zewnętrznej, a w przypadku osób w wieku od 18 do 24 lat wskaźnik ten wynosi 51 procent.
48 procent respondentów stwierdziło także, że cyfrowa reklama zewnętrzna, której wartość w USA szacuje się obecnie na około 1 miliard dolarów, jest interesująca. Więcej wskazań miała tutaj tylko reklama telewizyjna (56 procent).
Z kolei tylko dla 26 procent badanych cyfrowa reklama zewnętrzna jest irytująca, podczas gdy to samo o reklamach w internecie powiedziało 67 procent, w radiu 52 procent, a w telewizji 51 procent konsumentów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca