„Czas na...” w reklamach Pyszne.pl (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
Reklamy Pyszne.pl podkreślają, że dzięki temu serwisowi można łatwo zamówić przez internet jedzenie, niezależnie od dostępności stacjonarnych sklepów i restauracji.
- W naszej nowej kampanii naturalna dla człowieka skłonność do szukania prostych, a zarazem skutecznych rozwiązań ukazana jest w znanych każdemu sytuacjach, w których brak ochoty lub czasu na gotowanie - gdy lodówka jest pusta, gdy pada, gdy nieoczekiwanie musimy zostać dłużej w pracy. Odwołując się do momentów przydarzających się niemal każdemu, kampania nie tylko zwiększa świadomość samej marki, ale również bezpośrednio zachęca do skorzystania z naszej usługi - opisuje Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl
W grudniu ub.r. serwis odwiedziło 330,4 tys. realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz na nośnikach outdoorowych. W ramach akcji, zaplanowanej przynajmniej do czerwca br., będą emitowane cztery różne spoty.
Kampania trwa równocześnie w czterech innych krajach (Holandii, Belgii, Niemczech i Austrii), w których serwis działa pod lokalnymi markami (wszystkie należą do Takeaway.com).
Kreacją reklam zajęła się holenderska agencja Eigen Fabrikaat. W Polsce za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Pyszne.pl.
Dołącz do dyskusji: „Czas na...” w reklamach Pyszne.pl (wideo)