'Czysta krew' promuje się na Naszej Klasie
W serwisie nasza-klasa.pl trwa kampania promująca serial "Czysta krew". Akcję utrzymaną w wampirzej konwencji przygotowały Tribal DDB i Macroscope OMD.
Kampania promująca drugą serię "Czystej krwi" w serwisie
społecznościowym nasza-klasa.pl opiera się na wirtualnym fanklubie
tej produkcji, w ramach którego internauci mogą przystąpić do
jednego z barów: ludzi "Merlotte's" i wampirów "Fangtasia". Wtedy
dostępne są opcja zmiany wyglądu profilu, dostęp do unikalnych
giftów oraz udział w konkursach, z których pierwszy już trwa, a dwa
kolejne - fotograficzny i dotyczący wampirów - ruszą w ciągu kilku
najbliższych tygodni.
Kreację kampanii przygotowała agencja TribalDDB, natomiast zakupem
mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: 'Czysta krew' promuje się na Naszej Klasie