SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Daewoo reklamuje 'sztukę zatrzymywania koloru'

Pod hasłem "Sztuka zatrzymywania koloru" prowadzona jest prasowa kampania reklamowa Deawoo Electronics. Firma promuje niej "czerwoną linię" produkowanych przez siebie urządzeń AGD.

W kampanii reklamowej "czerwonej linii" urządzeń AGD produkowanych przez Deawoo Electronics wykorzystywane są kreacje eksponujące ruch i energię, a także wyrażające radość i piękno. Akcja przebiega pod hasłem "Sztuka zatrzymywania koloru".

daewoo

Kampania obejmuje reklamy w marcowych wydaniach pism "M jak Mieszkanie", "Info RTV AGD" i "Urządzamy wnętrza". Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Blue Grass, natomiast zakupem mediów zajęła się we własnym zakresie firma Daewoo.

Dołącz do dyskusji: Daewoo reklamuje 'sztukę zatrzymywania koloru'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl