Darmowe Rozmowy - "Kręć za 0 zł"
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię reklamującą 'Darmowe Rozmowy' - najnowsze taryfy oferowane przez Netii
Kampania swoim zasięgiem obejmuje obszary działania spółek Grupy Netia. Reklamy ukazują się w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz w Internecie od 20 maja br.
'Darmowe Rozmowy' reklamowane są w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza + tygodniki opiniotwórcze) oraz mediach lokalnych - prasa i radio. Reklama prasowa zachęcająca do korzystania z nowych taryf Netii publikowana jest w następujących tytułach lokalnych: Gazeta Poznańska, Nowa Trybuna Opolska, Kurier Lubelski, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Dziennik Bałtycki, Gazeta Pomorska oraz Echo Dnia. Z kolei, w lokalnych rozgłośniach radiowych przez dwa tygodnie emitowane będą komunikaty reklamowe zatytułowane "Przysłowia" Państwowej Komisji ds. Przysłów informujące o korzyściach wynikających z nowej oferty taryfowej.
Obecne działania ATL są kontynuacją pierwszego etapu kampanii z kwietnia br., kiedy to wykorzystano materiały BTL. Agencja przygotowała wówczas, m.in.: zawieszki na drzwi, plakaty, ulotki oraz cenniki.
Po stronie klienta działania reklamowe koordynuje zespół Jacka Mrozika, Dyrektora Marketingu w składzie: Jacek Trujnara (Starszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej), Beata Gałęza (Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej) i Krzysztof Rajchman (Kierownik ds. Marketingu na Rynku Masowym). Ze strony agencji Netię obsługują: Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) i Anna Konopka (Senior Account Executive). Kreacja została przygotowana przez Iwonę Czerwińska (Creative Group Head) i Arkadiusza Pawlika (Senior Art Director) pod kierunkiem Robina Weeksa (Creative Director).
Agencja Gruppa66 Ogilvy obsługuje Netię od 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: Darmowe Rozmowy - "Kręć za 0 zł"