DHL: Europa bez granic
Pod hasłem "Jedna silna sieć połączeń w całej Europie - DHL Europlus Importexpress" wystartowała kampania reklamowa usługi drogowej DHL Europlus. Jej celem jest podkreślenie dwóch cech produktu, czyli opcji importu na koszt odbiorcy oraz możliwości dokonania płatności w Polsce za przesyłki dystrybuowane w Europie.
Kampania wykorzystuje przede wszystkim reklamę prasową oraz internet. Przygotowane zostały dwie wersje reklam - kreacja opiera się na pomyśle wykorzystania metek tradycyjnie przyczepianych przez producentów. Jedna z nich "Made in Finland imported to Hungary paid in Poland" jest na telefonie komórkowym, gdyż jak głosi hasło przewodnie "Importuj korzystając z naprawdę mobilnej sieci", a druga "Made in France imported&paid in Poland" na ubraniu - "Elastyczność jest zawsze w modzie".
Reklamy pojawią się głównie w prasie codziennej oraz mediach biznesowych i opiniotwórczych, m.in. Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Newsweeku, Polityce i Przekroju oraz jako linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.
Kampania jest częścią kampanii przygotowanej przez europejski pion marketingu DHL Express. W Polsce realizowana jest przez dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland) przy współpracy z agencją reklamową Ogilvy i domem mediowym Carat.
Dołącz do dyskusji: DHL: Europa bez granic