DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'
Pod hasłem 'Inteligentna przesyłka z sieci' rusza kampania reklamowa DHL Express. Firma promuje w niej usługi skierowane do podmiotów działających w sieci.
Rozpoczynająca się właśnie kampania DHL Express pod hasłem "Inteligentna przesyłka z sieci" reklamuje usługi skierowane do firm sprzedających towary w internecie. Motywem przewodnim kreacji jest przesyłka DHL, która przez labirynt bardzo szybko przemieszcza się z e-sklepu do rąk odbiorcy. Kampania podkreśla trzy najważniejsze cechy tej oferty: obsługę zamówienia, doręczenie w optymalnym czasie i rozliczenie finansowe.
Akcja od 6 kwietnia jest prowadzona w internecie, obejmując w formie billboardów i reklam śródtekstowych wybrane porównywarki cenowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 1 maja - przygotował dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express Poland wspólnie z agencją Adv.pl, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: DHL Express reklamuje 'inteligentną przesyłkę z sieci'
http://alarm-dla-domu.blogspot.com