Digel po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
W marcu pod hasłem "Digel - the menswear concept" rozpoczęła się wiosenna kampania marketingowa firmy Digel. Znany producent eleganckiej odzieży dla mężczyzn pierwszy raz zdecydował się na promocję w telewizji.
Trwająca właśnie kampania to pierwsze tak duże przedsięwzięcie marketingowe firmy Digel w Polsce. W promocję marki, która jest producentem wysokiej jakości odzieży męskiej i dodatków, zaangażowane są zarówno media drukowane, elektroniczne, jak też outdoor.
W stacji TVN 24 i w Antyradiu 94 FM markę promują spoty reklamowe, których kreację przygotowała firma Digel Polska i Agencja Promedia. Reklamy pojawią się też w magazynach: Playboy i CKM oraz branżowym czasopiśmie Moda Męska. W kwietniu promocja obejmie również 10 billboardów na ulicach Warszawy - w okolicach głównych galerii handlowych i w centralnej części miasta.
Za zakup mediów podczas akcji odpowiedzialna jest Agencja Promedia, która zajmuje się kampanią reklamową w prasie, będąc jednocześnie odpowiedzialna za wszystkie działania PR w internecie i mediach drukowanych. Zakończenie kampanii przewidziane jest na koniec kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Digel po raz pierwszy reklamuje się w telewizji