Dilmah w nowych opakowaniach reklamowane „w rytmie natury” (wideo)
Herbaty Dilmah trafiły do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „W rytmie natury”, przygotowana i realizowana przez firmy One Eleven, Vacaloca, albo/albo i Starlink.
Na nowych opakowaniach Dilmah prezentowane są uprawy na Sri Lance, z których pochodzą herbaty tej marki.
- Chcemy, aby konsumenci poznali miejsce i ludzi stojących za Dilmah - podkreśla Paweł Dudziak z działu marketingu Gourmet Foods, polskiego dystrybutora tych herbat. - Dilmah, pomimo międzynarodowej rozpoznawalności, pozostaje firmą rodzinną. Założyciele firmy cały czas towarzyszą procesowi produkcji. To odróżnia nas od konkurencyjnych marek w większości należących do międzynarodowych korporacji - podkreśla Dilmah. Ponadto na opakowaniach znajdują się szczegółowe informacje o produktach.
Opakowania i nowa strategia komunikacji Dilmah mają podkreślać naturalność i świeżość herbat tej marki, a także jej zgodność z filozofią slow i rodzinny charakter. Podsumowuje to hasło „W rytmie natury”.
Akcja reklamowa - rozpoczęta w październiku, a zaplanowana do grudnia - obejmuje telewizję (spoty 15- i 30-sekundowe), internet (reklamy na najważniejszych portalach, content marketing w mediach społecznościowych), prasę (reklamy głównie w pismach lifestyle’owych), outdoor (citylighty) oraz punkty sprzedaży (m.in. standy, wobblery i degustacje).
Strategię komunikacji, materiały graficzne i montaż spotów przygotowała agencja One Eleven, a zdjęcia na potrzeby akcji wykonała agencji Vacaloca. Działania content marketingowe w prasie i internecie prowadzi agencja albo/albo, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Dilmah w nowych opakowaniach reklamowane „w rytmie natury” (wideo)