„Dopalacze ryją banię” w internetowej kampanii
W internecie trwa kampania społeczna ostrzegająca młodych ludzi przed zażywaniem dopalaczy. Akcję pod hasłem „Dopalacze ryją banię” prowadzi Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.
Internetowa kampania społeczna „Dopalacze ryją banię” pokazuje negatywne skutki zażywania tych substancji przez młode osoby. Akcja opiera się na wizerunku twarzy uczniów z opisami niebezpiecznych przeżyć występujących przy zatruciach środkami chemicznymi.
Kampania - skierowana do osób w wieku 14-28 lat - obejmuje serwisy takie jak fotka.pl, sciaga.pl, dlastudenta.pl, warszawa.naszemiasto.pl, wp.pl, o2.pl i Facebook oraz komunikator Gadu-Gadu. Po kliknięciu w bannery, można poznać opisy objawów występujących przy zatruciach dopalaczami oraz numery telefonów i adresy poradni leczenia uzależnień. Dodatkowo akcja obejmuje plakaty i nadruki na kubeczkach w niektórych automatach z napojami w szkołach i na uczelniach w Warszawie.
Kampanię na zlecenie Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy przygotowała firma Mondo. Akcja jest zaplanowana do 29 grudnia.
Dołącz do dyskusji: „Dopalacze ryją banię” w internetowej kampanii