SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dorota Wellman promuje ECCO Walkathon (wideo)

Ruszyła kampania promująca tegoroczną edycję ECCO Walkathonu. Twarzą akcji jest Dorota Wellman, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Gong i ConTrust.

Kampania ECCO Walkathonu przebiega pod hasłem „Uśmiechnij się i idź dla innych”.

- Impreza opiera się na prostym pomyśle: uczestnicy spacerują po jednej z wybranych przez siebie tras, a organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, za każdy przebyty przez nich kilometr wpłaca 4 złote na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej - opisuje Maciej Wyrwas, Regional marketing & PR manager ECCO East. - Fundusze zebrane podczas tegorocznego ECCO Walkathonu zostaną przekazane na społecznie ważne projekty: pomoc dzieciom chorym na mukowiscydozę, zakup aparatury medycznej ratującej życie wcześniaków ze Szpitala Dzieciątka Jezus w Warszawie i z dotacji dziecięcej budowę zimowego domku dla pingwinów przylądkowych mieszkających w warszawskim ZOO - dodaje.

Tegoroczny ECCO Walkathon odbędzie się 14 września. Dla spacerowiczów przygotowano dwie trasy na warszawskiej Agrykoli - o długości 6 i 10 km.

Ambasadorką ECCO Walkathonu jest w tym roku Dorota Wellman. Promująca event reklama z jej udziałem do połowy września będzie emitowana w TVN i Radiu ZET. Kreacją spotu zajęła się agencja Gong, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman promuje ECCO Walkathon (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
„(…) na społecznie ważne projekty: pomoc dzieciom chorym na mukowiscydozę, zakup aparatury medycznej ratującej życie wcześniaków, (…) budowę zimowego domku dla pingwinów przylądkowych mieszkających w warszawskim ZOO” ______qué?
0 0
odpowiedź
User
pamiętliwy
To ta z Top Canal.
0 0
odpowiedź
User
lagos
Jak można tak źle dobrać postać medialną do takiego aktywizującego produktu??!!
Przecie to grubas, to co ma wspólnego z obuwiem promującym amatorskie uprawianie sportów i aktywność fizyczną?
0 0
odpowiedź