63 tys. widzów „Drunk History - Pół litra historii 2” w Comedy Central
Drugą edycję „Drunk History - Pół litra historii 2” oglądało 63 tys. widzów. Cykl miał wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Wpływy z reklam wyniosły 499 tys. zł.
Premierowe odcinki drugiej odsłony serialu „Drunk History - Pół litra historii” na antenie MTV Polska oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00, w okresie od 5 listopada do 29 listopada br.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 63 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 0,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 57 tys. osób, a udział - 1,11 proc. (w grupie 16-59 było to odpowiednio 58 tys. widzów i 0,78 proc. udziału).
Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 12 listopada br. - obejrzało go średnio 110 tys. osób.
Dla porównania, udział Comedy Central w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,35 proc., a w grupie 16-49 było to 0,81 proc. Oznacza to, że „Drunk History” miał wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 499 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Formuła cyklu polega na tym, że popularne polskie gwiazdy piją drinki przed kamerami. Będąc pod lekkim wpływem alkoholu uczestnicy show opowiedzą o najciekawszych wydarzeniach z dziejów Polski, a widzowie obejrzą ich opowieści w postaci scenek, odegranych przez aktorów w strojach z tamtej epoki. Wszystkie kwestie wypowiadane są przez gwiazdę, a sami aktorzy naśladują je ruchem ust.
Dołącz do dyskusji: 63 tys. widzów „Drunk History - Pół litra historii 2” w Comedy Central