SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

63 tys. widzów „Drunk History - Pół litra historii 2” w Comedy Central

Drugą edycję „Drunk History - Pół litra historii 2” oglądało 63 tys. widzów. Cykl miał wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Wpływy z reklam wyniosły 499 tys. zł.

Tomasz Karolak w „Drunk History - Pół litra historii 2”; fot. ViacomTomasz Karolak w „Drunk History - Pół litra historii 2”; fot. Viacom

Premierowe odcinki drugiej odsłony serialu „Drunk History - Pół litra historii” na antenie MTV Polska oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00, w okresie od 5 listopada do 29 listopada br.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 63 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 0,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 57 tys. osób, a udział - 1,11 proc. (w grupie 16-59 było to odpowiednio 58 tys. widzów i 0,78 proc. udziału).

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 12 listopada br. - obejrzało go średnio 110 tys. osób.

Dla porównania, udział Comedy Central w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,35 proc., a w grupie 16-49 było to 0,81 proc. Oznacza to, że „Drunk History” miał wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 499 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła cyklu polega na tym, że popularne polskie gwiazdy piją drinki przed kamerami. Będąc pod lekkim wpływem alkoholu uczestnicy show opowiedzą o najciekawszych wydarzeniach z dziejów Polski, a widzowie obejrzą ich opowieści w postaci scenek, odegranych przez aktorów w strojach z tamtej epoki. Wszystkie kwestie wypowiadane są przez gwiazdę, a sami aktorzy naśladują je ruchem ust.

Dołącz do dyskusji: 63 tys. widzów „Drunk History - Pół litra historii 2” w Comedy Central

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jappa
Fajny program, taki powiew świerzości.
odpowiedź
User
Jagoda
Dawać to do jakiegoś VOD bo nie mam tego kanału a chętnie zapłacę żeby zobaczyć
odpowiedź
User
widz 100
Kiedy w końcu urozmaicą program CC i CCF. W ramówce od lat to samo. Mało tego najlepiej zapchać dziurę i dać po kilka odcinków każdego serialu. Uwielbiam Przyjaciół, ale emisja tego serialu po 4 a nawet 6 odcinków to przesada. Po za tym kiedyś ramówka była bardziej atrakcyjna.
odpowiedź