Dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA
Call Center Poland, wspólnie z firmą konsultingową Communication One Consulting, wprowadza do swojej oferty gamę usług dla firm farmaceutycznych
PharmaForce to usługa wsparcia działów sprzedaży firm farmaceutycznych w kontakcie z lekarzami i farmaceutami. Ze względu na fakt wykorzystania drogiej sieci przedstawicieli medycznych, w ostatnich latach koszt dotarcia i sprzedaży znacznie się podwyższył. Obecnie wiele firm poszukując nowych rozwiązań wspiera swoje działania sprzedażowe kontaktem telefonicznym skierowanym do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu, Call Center Poland SA stała się ekspertem w sprzedaży przez telefon. Teraz gotowe są procedury i zespół telefonicznych konsultantów medycznych pracujących na rzecz firm farmaceutycznych.
PharmaHelpline - to infolinie medyczne oferujące dostęp użytkownikom do szerokiego zakresu informacji z dziedziny medycyny z każdego miejsca, o każdej porze, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samoleczenia. Wspierają działania wprowadzenia na rynek nowych preparatów. Z infolinii medycznych korzystają nie tylko firmy farmaceutyczne. Są one wykorzystywane również jako produkt dodany do ubezpieczeń, kont bankowych, abonamentów, kart kredytowych.
PharmaCCC (Call Center Consulting) - wsparcie wewnętrznych call-center firm farmaceutycznych, organizacja wyniesionych call center (możliwość stworzenia call center przez klienta bez konieczności zakupu centrali telefonicznej, którą w tym przypadku zapewnia Call Center Poland), programowanie IVR.
Call Center Poland SA prowadzi również badania rynku, szczególnie działań BTL i monitoringu konkurencji, benchmarking infolinii związanych z medycyną ora badania telefoniczne CATI.
Obsługą klientów zajmie się nowo powstały dział Dział PharmaSolutions, którego szefem został Michał Mierzejewski z Communication One Consulting, z wykształcenia lekarz neurochirurg, absolwent Akademii Medycznej w Warszawie oraz studiów MBA na University of Calgary.
Dołącz do dyskusji: Dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA