Dziennik Polski: Zobacz zmiany
"Dziennik Polski" zakończył prowadzoną na outdoorze, w telewizji i radiu kampanię reklamującą odświeżoną makietę pisma. Akcja pod hasłem "Zobacz zmiany" promowała tytuł wśród młodszej grupy docelowej.
Kreacja kampanii reklamowej "Dziennika Polskiego" składała się z kolorowych kół, w które wpisano przymiotniki określające czasopismo, takie jak wiarygodny, otwarty, bliski i lokalny. Layouty zawierały też hasło "Zobacz zmiany" oraz winiety branżowych i regionalnych dodatków tej gazety. Akcja promowała zmiany w układzie i typografii "Dziennika Polskiego", wprowadzenie do czasopisma kolorowych zdjęć oraz odmłodzenie jego grupy docelowej.
Akcja pod hasłem "Zobacz zmiany" prowadzona była w drugiej połowie listopada na terenie Małopolski, obejmując outdoor, lokalne stacje telewizyjne i radiowe oraz mobilne nośniki komunikacji miejskiej i innych przewoźników. W największych miastach regionu zorganizowano też akcje promocyjne, podczas których rozdano ok. 44 tys. przypinek z przymiotnikami określającymi "Dziennik Polski".
Opracowaniem strategii, zaplanowaniem i zakupem mediów oraz realizacją kampanii zajęła się firma Lubelska Project.
Dołącz do dyskusji: Dziennik Polski: Zobacz zmiany