EA szuka agencji do premier gier w Europie
Firma Electronic Arts szuka agencji, która przygotuje paneuropejskie kampanie marketingowe promujące premiery jej gier.
Do tej pory przy premierach swoich kluczowych tytułów wydawca gier wideo korzystał z usług różnych agencji (m.in. MediaCom Create) oddzielnie dla każdego projektu.
W przeglądzie nie bierze udziału agencja Wieden & Kennedy, która w 2005 roku zdobyła globalny budżet reklamowy EA.
W ubiegłym roku aż 31 gier firmy sprzedało się w nakładzie co najmniej 1 miliona kopii, a najważniejsze tytuły - 'Fifa 09', 'Madden NFL 09' i 'Need for Speed Undercover' - przekroczyły tutaj poziom 5 milionów.
Z kolei najbliższe premiery z katalogu EA to 'Harry Potter and the Half-Blood Prince', 'Grand Slam Tennis' oraz 'The Sims 3'.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: EA szuka agencji do premier gier w Europie