Ecco Holiday już rusza z kampanią letniej oferty wczasowej
Biuro podróży Ecco Holiday od 3 listopada rozpoczyna kampanię reklamową oferty wczasowej Lato 2009. Przy okazji akcji zaprezentowany zostanie także nowy logotyp firmy.
Kampania przeprowadzona zostanie w dwóch etapach (pierwszy będzie mieć miejsce w listopadzie, drugi - w grudniu) i obejmie prasę ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Podróże", "Voyage" i "Gala"), internet (linki sponsorowane w Google.pl), outdoor (billboardy w największych polskich miastach), Radio Eska oraz mailing pocztowy do stałych klientów. Akcję przygotowała agencja Tuba.
W związku z wprowadzeniem nowego logo (też stworzonego przez Tubę) Ecco Holiday rozpoczęło już zmianę aranżacji witryn własnych i licencyjnych salonów sprzedaży. Do końca roku zaplanowano wymianę elementów z poprzednim logotypem w witrynach biur patronackich i agencyjnych. Kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich materiałów operacyjnych i reklamowych oraz zmiana strony internetowej, której prezentację w nowej odsłonie zaplanowano na koniec pierwszego kwartału przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Ecco Holiday już rusza z kampanią letniej oferty wczasowej