SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eden Springs promuje wodę źródlaną wśród pracowników

Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawców wody źródlanej, rozpoczął we współpracy z portalem Interia.pl i agencją Grupa Adweb kampanię "Szklanka wody robi różnicę". W jej ramach firma uruchomiła stronę internetową, na której każdy użytkownik może sprawdzić, jak dużo wody powinno znajdować się w miejscu jego pracy.

Koncepcja kampanii opiera się na założeniu, że latem każda pracownik powinien mieć w ciągu godzin spędzonych często w nieklimatyzowanych pomieszczeniach dostęp do wystarczającej ilości wody źródlanej. Badania pokazują jednak, że Polacy nie piją tyle wody, ile jest wskazane ze względów zdrowotnych.

Dlatego Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawców wody źródlanej, wraz z portalem Interia.pl uruchomił w ramach kampanii "Szklanka wody robi różnicę" mini-serwis postępny pod adresem www.eden.interia.pl. W witrynie każdy internauta może sprawdzić, jaka ilość wody - w zależności od liczby osób zatrudnionych w firmie - powinna być dostępna w jego miejscu pracy.

eden

Koncepcja wizualna serwisu została przygotowana przez w agencję interaktywną Grupa Adweb zgodnie z sugestiami Eden Springs. Cechujące stronę przejrzystość i schludna prostota nie odbiegają od stylu panującego w portalu Interia. - Nie przysłoniliśmy treści zbędnymi animacjami i fajerwerkami - ocenia Sławomir Jucha, kierownik działu kreacji w Grupie Adweb, która współpracowała już z Eden Springs przy kampanii skierowanej do serwisów gospodarczych i biznesowych.

Dołącz do dyskusji: Eden Springs promuje wodę źródlaną wśród pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl