Emirates planuje przegląd globalnego budżetu reklamowego
Linie lotnicze Emirates planuje przegląd swoich globalnych zobowiązań reklamowych.
Pomimo, że uruchomienie przetargu na warty 160 milionów funtów budżet planowane jest nie wcześniej niż na lipiec, to mający swoją siedzibę w Dubaju przewoźnik już skontaktował się z wieloma sieciami reklamowymi zapraszając je do złożenia ofert.
Obecnie linie korzystają w omawianym zakresie z usług różnych agencji w różnych częściach świata (np. Leagas Delaney w Wlk. Bryt.). Nieoficjalnie wiadomo, że będąca głównym sponsorem angielskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn firma, chce teraz przekazać swój budżet w ręce jednej reklamowej sieci.
Podobnie postąpiła ona w ubiegłym roku w przypadku swojego globalnego budżetu medialnego, przekazując go w całości sieci Publicis Groupe Media.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamowe Emirates na ponad 80 rynkach całego świata.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Emirates planuje przegląd globalnego budżetu reklamowego